Wilco van Silfhout, 55 Jaar uit Maurik

"Dankzij de hulp van mijn coach ging het super goed!*"

Mijn PowerSlim avontuur startte omdat mijn vrouw een proefpakketje had gewonnen. Ze vond het wel wat voor mij omdat ik overgewicht had en diabetes. Ik vond het het proberen waard en ben gestart.

Nadat ik drie dagen het proefpakketje getest had ben ik samen met mijn vrouw naar Ina gegaan, mijn PowerSlim coach. Zij gaf ons hele goede uitleg over het PowerSlim programma en met een starterspakket onder mijn arm liep ik weer naar buiten.

Het begin vond ik best lastig. Samen met mijn vrouw was ik erg druk om alles uit te vogelen en klaar te zetten voor de volgende dag. Maar dankzij het kookboek, de hulp van mijn coach Ina en de maaltijden van mijn vrouw, ging het super goed! Af en toe had ik er wat moeite mee en had ik zin in iets zoets, maar gelukkig kon ik dan een koolhydraatarm alternatief nemen en ging ik voor iets lekkers van PowerSlim. Zeker de melkchocolade chunk was favoriet!

In het weekend eet of drink ik vaak net wat meer dan toegestaan is, maar dat compenseer ik door op maandag weer wat strenger te zijn. Zo blijft het leuk en kan ik het goed volhouden.

Ik voel me nu zoveel beter! Ook het in balans blijven gaat goed. Doordeweeks let ik goed op wat ik eet en probeer ik zoveel mogelijk koolhydraatarm te eten. In het weekend beloon ik mezelf dan met iets extra's. Doordat ik nog een jaar lang nabegeleiding krijg van mijn coach heb ik een stok achter de deur. Na dat jaar ben ik zo gewend aan mijn nieuwe levensstijl dat ik zeker weet dat het goed zal blijven gaan!

Mijn eetdagboekje

Mijn eetpatroon op een dag ziet er nu bijvoorbeeld zo uit:

  • Ontbijt: twee koolhydraatarme boterhammen. In de ochtend heb ik vaak zin in iets zoets en kies ik bijvoorbeeld de hagelslag of chocoladepasta van PowerSlim. Ik drink er een glas halfvolle melk en een glas water bij.
  • Tussendoortje: een kop koffie met de lekkere toffee chocoladekoek van PowerSlim.
  • Lunch: drie koolhydraatarme boterhammen met roomboter en magere vleeswaren. Ik eet er een stuk fruit bij, mandarijn of een kiwi, en rauwkost, bijvoorbeeld komkommer of radijsjes. Ik drink er twee glazen water en drinkbouillon bij.
  • Tussendoortje: een kopje koffie met twee glazen water en een koolhydraatarme snack, bijvoorbeeld een eitje met rookvlees.
  • Diner: ik probeer ‘s avonds koolhydraatarm te eten en kies vaak voor 150 gram vlees met 300 gram groenten.
  • Tussendoortje: ik sluit de avond af met een bakje kwark en fruit, bijvoorbeeld blauwe bessen.

Ina
Coach van Wilco

Zoek een PowerSlim coach bij jou in de buurt

Start nu met PowerSlim en word zelf ook een succesverhaal

Zoek een coach

Lees hier meer ervaringen
Tatiana Voorbrood, 40 jaar uit Moordrecht "Ik ga zelfverzekerd de zomer in!*"

Ik heb van mijn coach geleerd anders te eten, en niet minder. Te genieten en toch in balans te blijven. Ik voel me veel beter en lekkerder in mijn vel dan ooit. Dat gun ik iedereen!

Lees meer
* Dit resultaat is persoonsgebonden, meer informatie in de disclaimer
Bridget Maasland, 45 jaar uit Amsterdam "Bridget Maasland: “Met PowerSlim behaalde ik eindelijk mijn doel”*"

Mijn coach heeft me geleerd waar ik het beste op kan letten. Ik let nu veel meer op de voedingswaarden van producten en ben me er bewuster van waar koolhydraten in zitten.

Lees meer
* Dit resultaat is persoonsgebonden, meer informatie in de disclaimer
* Dit resultaat is persoonsgebonden en niet generaliseerbaar, vanwege wetgeving worden er geen voor-foto’s getoond en zijn claims die de mate van gewichtsverlies bevatten verwijderd, meer informatie in de disclaimer